قوانین و مقررات
تایید و پرداخت فاکتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت کافه قطعه میباشد.
کافه قطعه موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
کافه قطعه موظف است مشخصات کالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
در کافه قطعه، با توجه به نوسانات بازار، قیمتها هر لحظه تغییر میکنند و پس از تایید سفارش از سوی کافه قطعه ، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
کافه قطعه بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آکبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال مینماید. در صورتیکه امکان ثبت درخواست تست وجود داشته باشد، گزینهی آن در هنگام خرید به شما نمایش داده میشود تا انتخاب فرمایید. چنانچه این گزینه وجود نداشته باشد، به این معناست که حجم کاری واحد پردازش سفارشها به صورتی است که کالاها فقط به صورت آکبند ارسال میشوند و امکان تست آنها وجود ندارد اما همیشه ضمانت هفت روزهی کافه قطعه برای تمام سفارشها ارائه میشود.
با توجه به اینکه شرکتهای سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصههای مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط کافه قطعه قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی کافه قطعه کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
قیمت تمامی کالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینهای بجز هزینه حمل (در مواقعی که کافه قطعه ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام میشود و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
در صورت پرداخت بوسیله کارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانکی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط کافه قطعه کنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
تایید و پرداخت فاکتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت کافه قطعه میباشد.
مسئولیت تمامی کالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شرکتهای حملونقل و یا بیمهکننده شرکت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. تکنولایف نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش میباشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به کافه قطعه اطلاع داده شود تا کافه قطعه بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به کافه قطعه اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری کافه قطعه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت کافه قطعه داشته باشد آن را به تکنولایف اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات کافه قطعه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی کافه قطعه قرار گرفته باشد) پس از برگشت به کافه قطعه مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان کافه قطعه ، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
در صورتیکه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان کافه قطعه بررسی و یا تعمیر شود، کافه قطعه مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
در صورتیکه به دلیل هرگونه کار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای کالای خریداری شده به وجود آید کافه قطعه از پس گرفتن آن کالا معذور است.
چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی کافه قطعه قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف ۷ روز از زمان دریافت آن را به تکنولایف عودت دهد هزینه عودت آن بر عهده کافه قطعه خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار میتواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس کافه قطعه عودت داده و وجه آنرا پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به کافه قطعه در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار میباشد.
در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس کافه قطعه ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و کافه قطعه از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
در صورت لغو سفارش، کافه قطعه ۴۸ ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از انجام شده است، عودت داده میشود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.
خرید آنلاین از کافه قطعه تنها از طریق سایت www.cafeghate.ir امکان پذیر است.