اگر کالایی مشمول مفاد ضمانت هفت روزه کافه قطعه میباشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش کافه قطعه هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به کافه قطعه ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی کافه قطعه حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش و یا هماهنگی جهت بازگرداندن کالا میتوانید با شماره (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰ ) تماس بگیرید. همچنین جهت اعلام شکایت نیز از همین شماره تلفن استفاده فرمایید تا سریعا پیگیری شود.
پس از پذیرش کالا کارشناسان کافه قطعه حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند. در صورتیکه نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.